Hulp nodig ?
Bel ons
Hulp op afstand
Status

3CX

Willen uw medewerkers productief flexwerken met behulp van spraakapps op hun smartphone? Wilt u op afstand vergaderen via webconferenties zonder extra apps? Of wilt u klanten te woord staan via livechat op uw website? Met de telefooncentrale van 3CX is dat, en nog veel meer, mogelijk.
Met 3CX kunnen teamleden werken vanaf verschillende locaties en blijven ze toch een samenhangende groep. Een 3CX telefooncentrale is onmisbaar wanneer u veel via uw telefoon werkt. Met dit systeem profiteert u altijd van een goede, heldere verbinding, wat een heldere communicatie binnen uw bedrijf en met uw klanten bevordert.

Ontdek de vele mogelijkheden van 3CX telefonie

Een 3CX telefooncentrale biedt vele mogelijkheden voor bedrijven en hotels. Zo kunnen uw medewerkers met 3CX Live Chat voor een naadloze klantervaring rechtstreeks chatten met uw websitebezoekers.

Met een 3CX telefooncentrale van van Rijt automatisering verzekert u uw klanten aan de telefoon van een kwalitatief hoge service en uw medewerkers bereiken altijd hun doel. De telefooncentrale van 3CX biedt u alle tools die u nodig heeft om uw personeelsprestaties te overzien op ieder gewenst moment. Beantwoordde gesprekken, afgebroken gesprekken, gemiddelde wachttijd, langste wachttijd en meer, zijn allemaal binnen uw bereik om u ervan te verzekeren dat u een soepel werkende telefonische dienstverlening heeft op ieder gewenst moment.
gebruikersgroepen
• Luister mee zonder dat de medewerker of klant dit merkt
• Train medewerkers tijdens een live gesprek met de fluisterfunctie
• Maakt uw medewerker er een boeltje van? Neem het gesprek over
• Chat live met uw websitebezoekers
• Geïntegreerd wallboard voor realtime controle
• Gedetailleerde rapporten: wachttijden en afgebroken gesprekken
• SLA- en terugbelstatistieken
• Terugbeloptie voor klanten die niet willen wachten

Verbeter de klantervaring met één compleet callcenter voor elk contactmoment. Met 3CX werken uw medewerkers effectiever door communicatie te stroomlijnen. Bovendien is de telefooncentrale van 3CX eenvoudig te integreren met een groot aantal CRM-, ERP- en boekhoudsystemen.
van Rijt automatisering maakt het verschil! Wij zijn een bedrijf gericht op service en klanttevredenheid tegen een scherp tarief!

Openingstijden

Maandag
Dinsdag
Woensdag
Donderdag
Vrijdag
09:00 - 17:30
09:00 - 17:30
09:00 - 17:30
09:00 - 17:30
09:00 - 17:30